Una programació pensada per acostar els nens i nenes més petits a la robòtica i a les noves tecnologies d'una forma lúdica i creativa.

Converteix-te en youtuber!

Del 14 al 21 de desembre 2018

El taller vol fomentar la capacitat creativa i comunicativa dels més joves a través de la narrativa visual, tot creant històries a partir de la remescla de vídeos trobats a Internet. D’aquesta manera, volem que descobreixin les possibilitats creatives que els mitjans digitals posen al seu abast. La narració que [...] Continua llegint

Postals de Nadal electròniques

dissabte, 22 de desembre 2018 a les 11.30 h

Crearem una postal que s’il·lumini amb llums led, gràcies a Chibitronics, una cinta adhesiva de coure, dissenyada per crear circuits elèctrics sobre paper i, així, unificar les manualitats amb l’electrònica.

Màquines en moviment

divendres, 28 de desembre 2018 a les 18 h

Un taller on construïm figures amb materials per reciclar (cartró, envasos plàstics…) i fem que es moguin gràcies a un petit motor i una pila. Per donar-les-hi un aspecte robòtic, també n’afegim altres components electrònics retirats de joguines, telèfons mòbils i diferents aparells obsolets o trencats. Aquest taller, doncs, compleix [...] Continua llegint

Programa videojocs amb Scratch