Tant al club de cuina com als tallers de temporada, els infants aprenen receptes variades per a tots els àpats i aspectes bàsics de nutrició, hàbits alimentaris, higiene i seguretat a la cuina mentre treballen valors que queden integrats en la dinàmica de les classes: autonomia, treball en equip, creativitat o reciclatge.

Club infantil de cuina

Del 2 d'octubre al 17 de juny 2020 a les 18 h

Una classe setmanal de cuina on els infants aprenen receptes variades per a tots els àpats i aspectes bàsics de nutrició, bons hàbits alimentaris, i higiene i seguretat a la cuina, així com es treballen altres valors que queden integrats en la dinàmica de les classes: autonomia personal, organització, treball en equip, creativitat, sostenibilitat o reciclatge.

Receptes per a Halloween i la Castanyada

dissabte, 26 d'octubre 2019 a les 11.30 h

Per què triar entre Halloween i la Castanyada quan podem celebrar totes dues festes alhora? En aquest taller cuinarem tant els clàssics panellets de la Castanyada com galetes amb formes terrorífiques!

Tortell de Reis

divendres, 3 de gener 2020 a les 18 h

Un taller de cuina creativa i saludable per a infants, centrat en la preparació de dues receptes ambientades en les festes nadalenques: d'una banda, el tradicional tortell de Reis com a protagonista principal; de l'altra, una recepta de bombons decorats amb motius nadalencs.