Tant al club de cuina com als tallers de temporada, els infants aprenen receptes variades per a tots els àpats i aspectes bàsics de nutrició, bons hàbits alimentaris, higiene i seguretat a la cuina mentre treballen valors que queden integrats en la dinàmica de les classes: autonomia, treball en equip, creativitat, sostenibilitat o reciclatge.

Club infantil de cuina

Del 10 d'octubre al 29 de maig 2019

Una classe setmanal de cuina on els infants aprenen receptes variades per a tots els àpats i aspectes bàsics de nutrició, bons hàbits alimentaris, i higiene i seguretat a la cuina, així com es treballen altres valors que queden integrats en la dinàmica de les classes: autonomia personal, organització, treball en equip, creativitat, sostenibilitat o reciclatge.

Receptes per a Sant Jordi

dimecres, 17 d'abril 2019 a les 18 h

Cuinarem dues receptes relacionades amb Sant Jordi amb productes de temporada.

Coca de Sant Joan

dissabte, 15 de juny 2019 a les 18 h

Amb aquest taller els participants aprendran a cuinar la seva pròpia coca de Sant Joan i una segona recepta salada, ben fresca, per fer passar els dies de calor.