El programa d'exposicions de l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 ofereix propostes de qualitat, amb continguts i formats innovadors.

Press Start

Del 17 de desembre al 23 de juliol 2017

Una exposició sobre la història del videojoc, a través d'una mirada a la idea d'interacció entre humans i màquines.

Tino Izquierdo. Retrospectiva de la seva obra

Del 22 d'abril al 21 de maig 2017

Mai no he estat gaire partidari de les ressenyes professionals per encàrrec, sempre tan elogioses i entusiastes en la seva enardida adjectivació, que semblarien caure en l’adulació de l’artista. Vull, per tant, agrair-vos en primera persona l’escalf que m’heu fet sentir durant tots aquests anys durant els quals m’heu m’heu [...] Continua llegint

ABSTRACT · Així veiem la Natura