La Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 presenta un cicle de cinema obert a tots els públics a l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859. La programació té com a objectiu oferir propostes educatives i de qualitat que aporten valor afegit.

Albert

dissabte, 3 de novembre 2018 a les 18.30 h

L’Albert és un noi intel·ligent, però molt entremaliat. Un dia, per accident, fa caure l'estàtua de l'heroi local. Per compensar l'error, decideix recórrer el món i tornar convertit en un capità de globus! Què orgullós que estarà d'ell tot el poble!

Teresa i Tim

dissabte, 1 de desembre 2018 a les 18.30 h

La Teresa i en Tim són una nena inquieta i un follet aventurer que creuen que no encaixen als seus mons... En un dels seus viatges, en Tim es atrapat per un firaire que el maltracta i l'obliga a treballar, fins que aconsegueix escapar-ne gràcies a la Teresa.

El Nadal del senyor Branquilló i L'escombra voladora

dijous, 3 de gener 2019 a les 18.30 h

El senyor Branquilló viu a un gran roure amb la seva muller i tres fills. Un dia qualsevol s’endinsarà per accident en una aventura èpica que a cada pas l'allunyarà més i més de casa seva… Aconseguirà tornar a temps per celebrar el Nadal amb la seva família?