La Fundació 1859 Caixa Sabadell presenta un cicle de cinema obert a tots els públics a l'Espai Cultura Fundació 1859. La programació té com a objectiu oferir propostes educatives i de qualitat que aporten valor afegit.

Ernest & Celestine: Contes d'hivern

Espai Cultura / Cinema d'animació

dijous, 3 de gener 2019 a les 18.30 h

L’Ernest és un os gran amb esperit d’artista i un cor generós. Amb ell viu la Celestine, una rateta òrfena que fa temps va acollir a casa seva. Junts viuran tota mena d’aventures mentre es preparen per a l’arribada de l’hivern.

ACTIVITAT CANCEL·LADA: El Nadal del senyor Branquilló i L'escombra voladora

Espai Cultura / Cinema d'animació

dijous, 3 de gener 2019 a les 18.30 h

El senyor Branquilló viu a un gran roure amb la seva muller i tres fills. Un dia qualsevol s’endinsarà per accident en una aventura èpica que a cada pas l'allunyarà més i més de casa seva… Aconseguirà tornar a temps per celebrar el Nadal amb la seva família?