La Fundació 1859 Caixa Sabadell organitza cicles de cinema per a tota la família a l'Espai Cultura Fundació 1859. La programació té com a objectiu oferir propostes educatives i de qualitat que aportin valor afegit.

Al sostre del món

dissabte, 2 de març 2019 a les 18.30 h

1882, Sant Petersburg. La Sasha decideix partir cap al Gran Nord seguint la pista del seu avi, l’explorador Olukin, qui no ha tornat de la seva darrera expedició.

La tortuga roja

dissabte, 6 d'abril 2019 a les 18.30 h

Atrapat en una illa deserta, un nàufrag haurà d'adaptar-se a la vida en la natura més pura i salvatge. No ho aconsegueix, i els seus intents per escapar de l'illa li porten a trobar-se amb una misteriosa tortuga vermella. I la seva vida canviarà per sempre.

La revolta dels contes

dissabte, 4 de maig 2019

Una adaptació del best-seller de Roald Dahl «Revolting Rhymes». Una pel·lícula que recupera personatges i relats clàssics per donar-los la volta i introduir-hi girs enginyosos, sorprenents i rabiosament actuals.

La increïble història de la pera gegant

dissabte, 1 de juny 2019 a les 18.30 h

A la petita Vilasol ha desaparegut l’alcalde i el pervers Twig ha pres el poder, i l'elefant Sebastian i la gata Mitcho hauran d’emprendre un perillós viatge per salvar el seu poble!