La Fundació 1859 Caixa Sabadell organitza cicles de cinema per a tota la família a l'Espai Cultura Fundació 1859. La programació té com a objectiu oferir propostes educatives que aportin valor afegit.

El Petit Príncep

dissabte, 28 de setembre 2019 a les 18 h

Una de les històries més entranyables de tots els temps. De la mà de Mark Osborne, director nominat a l'Oscar per «Kung Fu Panda», arriba la primera adaptació animada d'«El Petit Príncep», l'obra mestra de l’escriptor Antoine de Saint-Exupéry.

Gordon i Paddy

dissabte, 26 d'octubre 2019 a les 18 h

Gordon, el cap de policia del bosc, està a punt de retirar-se i ha de trobar un nou assistent. Paddy, una ratolineta intel·ligent amb un gran sentit de l’olfacte, sembla ser la candidata adequada. Junts han de resoldre l’últim cas de Gordon.

La vida d'en Carbassó

dissabte, 30 de novembre 2019 a les 18 h

Adaptació en stop-motion de la novel·la de Gilles Paris «Autobiographie d’une Courgette». Una aposta diferent, valenta i pedagògica de cinema per a nens, i una de les pel·lícules d’animació més guardonades dels últims anys.

Solan & Eri: Missió a la Lluna

dijous, 2 de gener 2020 a les 18 h

El Solan i l’Eri s’embarquen en una aventura espacial per fer el segon pas en la Lluna. Amb l’ajuda del seu amic inventor i d’enginyoses eines, aconseguiran construir la seva nau i arribar a l’espai?