La Fundació 1859 Caixa Sabadell organitza cicles de cinema per a tota la família a l'Espai Cultura Fundació 1859. La programació té com a objectiu oferir propostes educatives que aportin valor afegit.

[CANCEL·LAT] Jacob, Mimi i els gossos del barri

dissabte, 4 d'abril 2020 a les 18 h

El pare d'en Jacob ha de marxar uns dies de la ciutat i envia en Jacob a passar la setmana amb la seva cosina Mimi i l'oncle Àguila, que viuen al barri antic de Riga. Aquí, un home de negocis vol edificar gratacels al parc central, i en Jacob i la Mimi intentaran aturar el projecte amb l’ajut d’uns gossos de carrer que… poden parlar!

Zog, dracs i heroïnes

dissabte, 25 d'abril 2020 a les 18 h

El Zog és un drac que va a escola per aprendre a volar, a treure foc per la boca i a raptar princeses. No se’n surt massa bé, però va superant els obstacles gràcies a l’amistat d’una princesa que l’ajuda i li fa entendre que no han de ser el que el món espera d’ells.

Terra Willy, planeta desconegut

dissabte, 6 de juny 2020 a les 18 h

Acompanyat del robot de supervivència Buck i de Flaix, el seu amic alienígena, Willy buscarà la manera de retrobar-se amb els seus pares mentre descobreix els secrets d'un fascinant nou món!