La Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 presenta aquests programes educatius que complementen la formació que els joves reben als centres docents i contribueixen al se desenvolupament com a persones.

Tallers i visites escolars

Espai Cultura / Escoles

L’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 ofereix al llarg de tot el curs diverses propostes pedagògiques adreçades a grups d’escolars. Abastant tots els cicles de l’educació reglada obligatòria i secundària, entre tot el conjunt d’activitats ofertes. Per al curs 2018-2019, a banda  de les visites guiades als edificis modernistes de la [...] Continua llegint

Tallers i visites escolars

Espai Cultura / Escoles

L’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 ofereix al llarg de tot el curs diverses propostes pedagògiques adreçades a grups d’escolars. Abastant tots els cicles de l’educació reglada obligatòria i secundària, entre tot el conjunt d’activitats ofertes. Per al curs 2017-2018, a banda  de les visites guiades als edificis modernistes de la [...] Continua llegint

Altres tallers escolars

Espai Cultura / Escoles

ORDIT I TRAMA   Taller de fabricació d’un teler manual i casolà, concebut amb motiu de les exposicions «Antic Egipte i teixits coptes de Montserrat» i «Les veus del tèxtil», realitzades a la tardor de 2016 (de setembre a novembre). En el taller, els alumnes tenen l’oportunitat de fabricar [...] Continua llegint

Tallers de matemàtiques

Espai Cultura / Escoles

JUGUEM AMB EL TANGRAM   L’activitat consisteix en construir un tangram amb un full d’origami, identificar quines formes geomètriques el compon i crear figures diferents amb les seves 7 peces. També utilitzarem geoplans per crear diferents formes geomètriques i comprendre que formes geomètriques complexes estan formades per d’altres més senzilles. [...] Continua llegint

Coneixent els Jardinets de la Caixa

Espai Cultura / Escoles

L’activitat consisteix en una gimcana pel Jardí de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859. Consistirà en buscar noms científics d’arbres o plantes concretes, buscar escultures al jardí, conèixer quins ocells hi habiten, comptar quantes files té l’amfiteatre, dibuixar un arbre i apuntar les seves característiques, donar especial èmfasi en els [...] Continua llegint

Edificis modernistes: visites i tallers

Espai Cultura / Escoles

Visites comentades per entendre millor i amb més detall l'arquitectura modernista i conèixer la història de la seu de la Fundació (antiga seu de Caixa Sabadell) i l'Espai Cultura (primer Escola Industrial d'Arts i Oficis i després seu de l'Obra Social de Caixa Sabadell).

Exposicions: visites i tallers

Espai Cultura / Escoles

Visites comentades a les exposicions temporals que estiguin en curs i tallers pedagògics específicament dissenyats al voltant d'algun dels aspectes principals que tracti cada exposició.

Guia d'activitats pedagògiques 2016-2017

Espai Cultura / Escoles

L'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 ofereix al llarg de tot el curs diverses propostes pedagògiques adreçades a grups d'escolars. Visites guidades i tallers que abasten tots els cicles de l'educació reglada obligatòria i secundària, entre tot el conjunt d'activitats ofertes.

Tallers de robòtica educativa

Espai Cultura / Escoles

Els tallers Mini Innova estan pensats per acostar els nens/es i nois/es a la robòtica d’una forma lúdica i creativa. Les escoles interessades en aquesta activitat poden escollir, segons edat i nocions dels alumnes, entre els tres tallers següents en què es treballen diferents aspectes de la robòtica: Robots en [...] Continua llegint

Tallers d'economia