Altres activitats destacades que tenen lloc a l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859. Organitzades per entitats o col·lectius aliens, que han llogat un dels seus auditoris o a als quals la Fundació els hi ha cedit en forma de col·laboració.

Joan Miquel Oliver presenta Atlantis

dissabte, 2 de desembre 2017 a les 22 h

Dos  anys  i  setanta  concerts  després d’enlairar  el  seu Pegasus, Joan  Miquel  Oliver presenta un  nou àlbum, publicat el passat mes d’abril.  Segona  part  de  la  trilogia  que  uneix  al  fundador,  compositor  i  guitarrista d’Antònia  Font amb el pintor Albert Pinya. Atlantis segueix  la línia estilística però en versió corregida [...] Continua llegint

125è aniversari de l'Escola Municipal de Música de Sabadell