Altres activitats destacades que tenen lloc a l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859. Organitzades per entitats o col·lectius aliens, que han llogat un dels seus auditoris o a als quals la Fundació els hi ha cedit en forma de col·laboració.

La Nit de la Ciència

dijous, 18 de maig 2017 a les 20:30h

La Nit de la Ciència i el Coneixement de Sabadell és una iniciativa que neix amb la voluntat de donar una visió més propera de la recerca científica que es desenvolupa a Sabadell, posar en valor la rellevància de la ciència en la vida de les persones i fomentar l’interès [...] Continua llegint

Blaumut presenta nou disc, «Equilibri»

divendres, 19 de maig 2017 a les 22h

L’equilibri és part del moviment; és aquella línia per on caminem, on les forces contraposades s’anul·len per permetre que ens mantinguem drets i travessem els paisatges sonors que ens endinsen dins aquest nou capítol del grup. El nou disc de Blaumut es dirà Equilibri i veurà la llum el proper [...] Continua llegint

Engruna Teatre fa 10 anys!

dissabte, 10 de juny 2017 a les 17h

Aquest juny farà 10 anys de l’estrena d’El molinet màgic, el primer espectacle d’Engruna Teatre. Per celebrar-ho, la companyia sabadellenca de teatre familiar organitza una gran festa al jardí de l’Espai Cultura. Activitats lúdiques, de 17h a 19:30h: – Taller de màscares. – Taller de maquillatge. – Taller de titelles. [...] Continua llegint