VI Instants de Natura Selecció de fotografies del 6è Concurs de fotografia Instants de Natura

Activitat organitzada per:

natura

L'any 2012 es va celebrar la sisena edició del concurs de fotografia "Instants de Natura". S'hi van presentar un total de 447 fotografies, 59 de les quals formen part d'aquesta exposició. L'objectiu de la mostra és fomentar el coneixement i l'estima de l'entorn natural, i especialment la biodiversitat dels Països Catalans. Es vol promoure altres maneres d'observar el medi ambient, unint el sentit artístic de la fotografia i la seva capacitat de denúncia de les agressions al paisatge.

Les fotografies, totes elles dels Països Catalans, estan agrupades en quatre categories: natura amenaçada, natura protegida; fauna; flora; i natura inanimada. L'exposició, a més, recull les fotografies guanyadores dels diferents premis del concurs.

La informació sobre el material, les necessitats tècniques i el cost d'aquesta exposició la trobareu al Catàleg d'exposicions itinerants

Si esteu interessat en acollir aquesta exposició podeu posar-vos en contacte amb la Fundació a través del correu electrònic fundacio@fundaciosabadell.cat o el telèfon 93 725 95 22.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>