Qui no anuncia no ven!

Activitat organitzada per:

anunci

"Era la frase preferida a l'hora d'omplir els buits entre anuncis a les revistes i diaris en català. En aquest cas concret, l'eslògan serveix per anunciar una història, la de l'adaptació i el desenvolupament del llenguatge visual publicitari, a càrrec d'una generació d'artistes tradicionals als gustos immediats de la societat del seu temps: la Catalunya d'entre 1888 i 1929. Al llarg d'aquest període, artistes com Cornet, Junceda, Opisso, Llaverias, Casas, Utrillo, Torres Garcia, Picasso o Dalí van optar, en algun moment, per adreçar-se a un públic universal, tot conjugant les seves habilitats amb les excel·lències dels productes anunciats, algun dels quals encara forma part, avui dia, del nostre imaginari col·lectiu." Ricard Mas, Comissari.

La informació sobre el material, les necessitats tècniques i el cost d'aquesta exposició la trobareu al Catàleg d'exposicions itinerants

Si esteu interessat en acollir aquesta exposició podeu posar-vos en contacte amb la Fundació a través del correu electrònic fundacio@fundaciosabadell.cat o el telèfon 93 725 95 22.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>