L'aventura antàrtica 1897-1913 Fotografies del Museo Nazionale della Montagna, Torí (Itàlia)

Activitat organitzada per:

ant

L'exposició es proposa apropar el públic a unes vivències inherents a la condició humana: l'esperit de la descoberta i el coneixement dels propis límits.

L'Antàrtida representa el darrer indret no contaminat del planeta, i això explica que hi hagi una especial predisposició per conservar i conèixer aquest territori.

L'exposició, de caràcter fotogràfic, no és un treball exhaustiu sobre les diferents expedicions en l'intent d'arribar al pol sud, sinó una mostra de la lluita d'uns homes per conèixer un continent tan inhòspit com desconegut.

La informació sobre el material, les necessitats tècniques i el cost d'aquesta exposició la trobareu al Catàleg d'exposicions itinerants

Si esteu interessat en acollir aquesta exposició podeu posar-vos en contacte amb la Fundació a través del correu electrònic fundacio@fundaciosabadell.cat o el telèfon 93 725 95 22.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>