Jornades e-NFORMA Nutrició i esport, un binomi d'èxit!

Del 31 de maig al 1 de juny 2018
A l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Activitat organitzada per:

Patrocina:Bon Preu Esclat

Descarrega
més informació

Els dies 31 de maig i 1 de juny tindrà lloc a Sabadell la segona edició de les
Jornades e-NFORMA.

Les Jornades e-NFORMA són un model de jornades que, combinant conferències, exposicions, demostracions i activitat física, volen ajudar a convertir Sabadell en un referent de Ciutat implicada en la promoció de l’activitat física saludable suportada per la tecnologia.

Cada any, les jornades es centraran en una temàtica o col·lectiu determinat. Enguany serà la nutrició i l'esport l’eix vertebrador de les jornades, sent el missatge central de la trobada “Nutrició i esport, un binomi d'èxit”.

La finalitat de les jornades és donar a conèixer els avantatges de fer activitat física a qualsevol edat, tant des del punt de vista mèdic, com psicològic, social o inclús sanitari.

Les jornades volen constituir-se en una fita clàssica de Sabadell en el seu objectiu de posicionar-se com a model de Ciutat integradora del trinomi SALUT-TECONOLOIA-ESPORT.

L'edició d'enguany de les Jornades e-nforma es realitzen en el marc de la 65a Festa de l'Esport de Sabadell.

Format i contingut de les jornades

Les Jornades e-NFORMA es realitzaran a l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859.

El dijous 31 de maig, a les 19 h, tindrà lloc la inauguració institucional de les jornades i el col·loqui inaugural que comptarà amb la participació de l'Ona Carbonell, medallista olímpica i en campionats del món i d'Europa en natació sincronitzada, i amb el Nacho Solozábal, campió de 19 títols estatals i internacionals de bàsquet, medallista olímpic i en campionats d'Europa. El conductor de l'acte serà en Sergi Garcés, Cap d'Antena i d'Esports de Ràdio Sabadell.

El divendres 1 de juny, a partir de les 18 h, s’impartiran diverses conferències i xerrades sobre la nutrició i l'esport. A les 19.30 h tindrà lloc una taula rodona d'experiències que comptarà amb l'Emma Roca, corredora, esquiadora de muntanya i bioquímica, el Joan Golobart, exfutbolista del RCD Espanyol, analísita esportiu i director d'Odontècnic, i el Sergi Bonillo, director de Restauració i Nutrició de l'Acadèmia Sánchez Casal.  La taula rodona estarà conduïda pel periodista de TV3 Enric López Vilalta.

L'entrada a totes les activitats de les Jornades e-nforma és gratuïta (aforament limitat).

inscripcio1

web-01

fundacio@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *