El so de la llum Mompou & Gaudí

Activitat organitzada per:

soillum

L'exposició és un projecte del músic Adolf Pla i el fotògraf Marc Llimargas, a l'entorn de dues grans figures de l'art català: el músic i compositor Frederic Mompou i l'arquitecte Antoni Gaudí.

Dos creadors actuals contemplen conjuntament a dos creadors del passat. Pla ha estudiat i ha interpretat l'obra de Mompou, i Llimargas ha fotografiat reflexivament les obres de Gaudí. La trobada de Pla/Llimargas propicia un diàleg a l'entorn dels elements creatius compartits per Mompou/Gaudí.

Mompou (1893-1987) pertany a la generació de músics de les primeres dècades del segle XX i va viure els difícils anys de la guerra i la postguerra. Gaudí (1852-1926) va viure la Renaixença i és el màxim representant del modernisme arquitectònic català, amb una activitat que s'expandeix des de les darreres dècades del segle XIX a les primeres del XX. Malgrat pertànyer a diferents generacions i contextos culturals, i malgrat dedicar-se a disciplines artístiques diferents, varen compartir la ciutat de Barcelona i la llum mediterrània. Pla/Llimargas ens mostren a través d'una proposta artística, i no pas discursiva, els sorprenents vincles que descobreixen entre els dos creadors, tant en la concepció de l'art com en les fonts d'inspiració.

A través de la imatge, el so i la paraula, ens conviden a un suggerent recorregut pel món estètic de Mompou i Gaudí, estimulant la nostra percepció de la creativa.

La informació sobre el material, les necessitats tècniques i el cost d'aquesta exposició la trobareu al Catàleg d'exposicions itinerants

Si esteu interessat en acollir aquesta exposició podeu posar-vos en contacte amb la Fundació a través del correu electrònic fundacio@fundaciosabadell.cat o el telèfon 93 725 95 22.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>