Comunicat de la Fundació 1859 Caixa Sabadell en relació al coronavirus

D’acord amb les recomanacions i mesures adoptades pel Govern de la Generalitat de Catalunya en relació al coronavirus, i des de la responsabilitat, la Fundació 1859 Caixa Sabadell suspèn les activitats als seu equipaments.

En conseqüència, el centre cultural Espai Cultura Fundació 1859 (carrer d’en Font, 1. Sabadell) i el centre d’educació mediambiental Espai Natura Fundació 1859 (masia de Can Deu, carrer del Bosc, 1. Sabadell) romandran tancats al públic durant el temps que les autoritats pertinents considerin necessari per fer front a aquesta situació d’excepcionalitat.

Preguem disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar.

Seguim treballant per a reiniciar totes les activitats tan bon punt la situació i les autoritats sanitàries ho aconsellin.

Tota la informació al respecte l’actualitzarem a través dels nostres canals a xarxes socials, al web fundaciosabadell.cat o si ho creieu necessari podeu consultar-nos via correu electrònic a fundacio@fundaciosabadell.cat.

fundacio@fundaciosabadell.cat